Розділ І
Вступ
Проблема:
Виховання ціннісного ставлення особистості до природи
Напрямки роботи:
1. Усвідомлення функцій
природи в житті людини та її самоцінності;
2. Виховання почуття особистої причетності до збереження природних багатств,
відповідальності за них;
3.
Формування критичної
оцінки до споживацького ставлення до природи ;
4.
Активна участь у
практичних природоохоронних заходах.
Завдання на 2015 – 2016
н.р.:
1.
Виховання шанобливого,
бережливого ставлення до природи;
2.
Усвідомлення себе як
невід’ємної частини природи,
взаємозалежності людини та природи;
3.
Формування активної життєвої
позиції щодо негативних проявів у соціумі;
4.
Розуміння законів, явищ природи;
Аналіз
виховної
роботи з класом за
2014 – 2015
н. р.
Класний колектив у 2014 – 2015 н. р. налічував 16
учнів. Вік дітей та рівень підготовленості був достатнім для вирішення проблем,
поставлених перед класним колективом.
В минулому навчальному році клас працював над
проблемою «Виховання в особистості пріоритету загальнолюдських цінностей на
національному підґрунті,
формування патріотичних почуттів». Проблему вирішували через такі напрямки
роботи:
- виховання ціннісного ставлення особистості до
суспільства, держави;
- виховання почуття любові до свого рідного краю,
народу, його традицій та звичаїв;
- виховання ціннісного ставлення особистості до
себе, до оточуючих;
- залучення батьків до співпраці з учнівським
колективом.
Поставлені завдання вирішували через систему таких
методів та заходів: бесіди, колективні творчі справи, тренінгові заняття,
участь у загальношкільних заходах та конкурсах, змаганнях, проведені родинних
свят, круглі столи та ін.
З метою ціннісного ставлення особистості до суспільства
і держави були проведені:
- урок – «Україна – єдина країна»;
- уроки –мужності «22.09 – День партизанської слави»,
«Ніхто не забутий, ніщо не забуте», «70-річчя визволення України від
німецько-фашистських загарбників»;
- КТС – «Моя земля, мій рідний край, моя ти Україно!»,
«Де козак, там і слава», «День збройних сил України», «І мене в сім’ї єдиній, в сім’ї вольній, новій…»;
- усні журнали – «Пам’ятайте минуле заради
майбутнього », «Історія землі Черкаської», «26.04 – День Чорнобильської трагедії»;
- лекторій – «Українська мова – одна з
наймелодійніших мов у світі»;
- конференції - «Ми козацького роду нащадки», «26.04. – День
Чорнобильської трагедії»;
- День пам’яті - «с. Червона Слобода. 1933
рік»;
- круглий стіл – «Права дитини в Україні»;
- інформаційні вісники – реквієм «День пам’яті
жертв голодомору та політичних репресій», «День Соборності України»,
«Міжнародний день пам’яті
голокосту»;
- свято до Дня збройних сил України ;
- година спілкування - «День пам’яті Крут» та ін..
З метою виховання
ціннісного ставлення до людей проводилися:
- заходи, бесіди по правовому вихованню (третя
середа кожного місяця);
- акція «Милосердя. Добро починається з тебе» до Дня
людей похилого віку;
- акція «16 днів проти насильства»;
- дискусія – «Проблема насилля у сім’ї»;
- тиждень правових знань – «Я і мої права. Конвенція
ООН про права дитини»;
- вечір відпочинку – «День святого Валентина», «Зі
святом весни, любі жінки!»;
- тренінг «Мої права та обов’язки в колективі»;
- тиждень синьої стрічки. «Насиллю – ні!»;
- круглий стіл - « Проблема насилля: факти сьогодення»
- виховні години психологічної служби школи та ін..
.
З метою ціннісного ставлення до природи були
проведені такі виховні заходи:
- трудові десанти «Чисте подвір’я»
- виставки
виробів з природного матеріалу;
- акція
«Збережемо ліс» (збір макулатури);
- КТС – «Брати наші менші» (виготовлення
годівничок);
- виставка плакатів – «Міжнародний день птахів»;
- екологічна декада;
- прес – конференція «Екологічні проблеми України,
Черкащини», та ін..
З метою
ціннісного ставлення до праці учні брали участь у трудових десантах на
території школи та села та ін.
З метою
ціннісного ставлення до мистецтва класний колектив брав участь у конкурсах
малюнків, патріотичної пісні, плакатів,
святах, вечорах – відпочинку. Успішно були організовані свята до Дня збройних
сил України, до Нового року, до Дня 8 Березня та ін.
З метою
ціннісного ставлення до себе були проведені:
- спортивні, туристичні змагання;
- КТС – «Світ моїх захоплень»;
- тренінг «Конвенція ООН про права дитини»;
- вікторина «Зупинимо СНІД, доки він не зупинив
нас»;
- тренінг «Бережи здоров’я з молодості» та ін..
З минулого навчального року залишились проблеми із
залученням окремих учнів та окремих батьків до роботи класного колективу,
рівнем вихованості окремих учнів, є проблеми з відношенням до виконання
доручень окремими учнями класу.
Органи самоврядування, актив класу працювали добре,
організовували роботу колективу. Але були проблеми з важковиховуваними учнями,
з якими проводилися індивідуальні методи роботи, бесіди з їх батьками та ін. Всі
учні класу відвідували гуртки, секції.
Протягом навчального року працював батьківський
комітет, який допомагав у організації виховних заходів, роботі класного
колективу. Особливо слід відмітити участь у житті класу батьків таких учнів як
: Кириченка О., Дубини О., Дубовик В.,
Іщенка Б., Омельчук І. та ін.
Проводилася спільна робота разом з учителями –
предметниками, які систематично виступали перед батьками на батьківських зборах
або тримали зв’язок через класного керівника. Дієвими були індивідуальні бесіди
вчителів з батьками окремих учнів. Більша половина учнів класу мають свідомий
інтерес до навчання.
У новому навчальному році будемо працювати над
проблемою «Виховання ціннісного ставлення особистості до природи». Будемо її
реалізовувати через такі напрямки роботи:
- Усвідомлення функцій природи
в житті людини та її самоцінності;
- Виховання почуття особистої причетності до збереження природних багатств,
відповідальності за них;
- Формування
критичної оцінки до споживацького ставлення до природи ;
- Активна
участь у практичних природоохоронних заходах.
Будемо реалізовувати через такі завдання:
- Виховання шанобливого, бережливого ставлення до
природи;
- Усвідомлення
себе як невід’ємної частини
природи, взаємозалежності людини та природи;
- Формування активної життєвої позиції
щодо негативних проявів у соціумі;
- Розуміння законів, явищ природи;
За основні напрямки форми будемо брати тренінгові
заняття, колективні творчі справи, анкетування, психологічні тестування,
лекторії, круглі столи, вікторини, свята та ін.
Психолого –
педагогічна характеристика 7 - Б класу.
У класі 17 учнів
( 8 дівчат та 9 хлопців ). На даний час колектив фактично сформований. У цьому
навчальному році прибув ще один учень Шумейко Євгеній, який навчався з цими
дітьми у 1-4-их класах.
За соціальним
становищем батьків, у класі значних відмінностей немає. Стосунки між дітьми
дружні, доброзичливі, конфлікти виникають рідко і, як правило, незначні.
Проблем у стосунках «хлопці – дівчата» немає. Діти спілкуються між собою, на
перервах граються всі разом, допомагають
один одному у чергуванні, класних справах. Соціометричні дослідження показали, що в класі є декілька лідерів, які
користуються авторитетом та повагою в колективі, і як учні характеризуються з
позитивної сторони. Важковиховувані учні не отримують підтримки класу, але і не
ізолюються від колективу. В класі немає учнів, які б були ізольовані від
колективу, є декілька учнів, які просто не мають багато друзів.
Взаємостосунки з
учителями базуються на повазі, доброзичливості, розумінні, конфлікти фактично
не виникають, на уроках грубих порушень поведінки не буває. В колективі здорова
атмосфера, що сприяє навчанню, шануються загальнолюдські моральні цінності.
Учні легко організовуються
для вирішення завдань, поставлених перед колективом. Лідери, які є досить
творчими особистостями, але ще без достатнього досвіду, беруть на себе організаторську місію.
Доброзичливий
мікроклімат у колективі сприяє вихованню культури спілкування, ведення
дискусії, вирішення спірних питань.
Учні беруть
активну участь у загальношкільних заходах, отримують призові місця у змаганнях.
У колективних творчих справах беруть участь всі учні класу.
У класі працюють
органи самоврядування. Учні сумлінно ставляться до виконання своїх доручень,
кожен з учнів ставиться з повагою до обов’язків іншого.
В колективі
сформувались толерантні традиції спілкування, етичні норми поведінки, які не
суперечать загальнолюдським моральним цінностям.
Доручення
2014 – 2015 н. р.
№ п/п
|
Прізвище та ім’я учня
|
Доручення
|
1.
|
Гончаренко Діана
|
Культмасова комісія класу. За озеленення класу.
|
2.
|
Дубина Олексій
|
Центр здоров’я та спорту шкільного парламенту.
|
3.
|
Дубовик Вікторія
|
Центр навчання і творчості шкільного парламенту.
|
4.
|
Духовський Артем
|
За чергування в класі.
|
5.
|
Іщенко Богдан
|
За дотримання шкільної форми. Фотокореспондент.
|
6.
|
Кириченко Олександр
|
Староста
класу. Організаторський центр шкільного парламенту.
|
7.
|
Кривошея Богдан
|
Замісник старости класу. Центр дисципліни і порядку
шкільного парламенту.
|
8.
|
Кузьменко Юлія
|
За фінанси. За збереження меблів.
|
9.
|
Мазяр Анна
|
Шефський центр шкільного парламенту. За
збереження підручників.
|
10.
|
Нелезенко Олег
|
За ведення щоденників
|
11.
|
Олофінська Дарина
|
Центр дозвілля шкільного парламенту.
|
12.
|
Омельчук Ірина
|
За класний щоденник. За озеленення класу.
|
13.
|
Петрушин Артем
|
За чистоту території.
|
14.
|
Плахіна Оксана
|
За відвідування.
|
15.
|
Полуєв Роман
|
Прес-центр класу.
|
16.
|
Сафонова Яна
|
Прес-центр шкільного парламенту. За харчування
у шкільній їдальні.
|
17.
|
Шумейко Євгеній
|
Фізорг класу.
|
Зайнятість учнів у гуртках,
секціях, клубах.
2014 – 2015 н. р.
№ п/п
|
Прізвище та ім’я учня
|
Назва
гуртка, секції, місце їх роботи
|
1.
|
Гончаренко Діана
|
Краєзнавчо - туристичний (шк.) Рукоділля
(БДЮТ), німецької мови.
|
2.
|
Дубина Олексій
|
Краєзнавчо - туристичний (шк.),
футбол (шк..)
|
3.
|
Дубовик Вікторія
|
Краєзнавчо - туристичний (шк.), Рукоділля
(БДЮТ)
|
4.
|
Духовський Артем
|
Краєзнавчо - туристичний (шк.), футбол
(шк.)
|
5.
|
Іщенко Богдан
|
Краєзнавчо - туристичний (шк.)
|
6.
|
Кириченко Олександр
|
Краєзнавчо - туристичний (шк.)
|
7.
|
Кривошея Богдан
|
Краєзнавчо - туристичний (шк.), футбол
(шк.)
|
8.
|
Кузьменко Юлія
|
Рукоділля (БДЮТ), Цікава інформатика (шк.)
|
9.
|
Мазяр Анна
|
Рукоділля (БДЮТ)
|
10.
|
Нелезенко Олег
|
Краєзнавчо - туристичний (шк.),
|
11.
|
Олофінська Дарина
|
Краєзнавчо - туристичний (шк.). Німецької
мови (шк..)
|
12.
|
Омельчук Ірина
|
Рукоділля (БДЮТ), юний еколог (шк.)
|
13.
|
Петрушин Артем
|
Футбол (шк.)
|
14.
|
Плахіна Оксана
|
Краєзнавчо - туристичний (шк.),
Цікава інформатика (шк.)
|
15.
|
Полуєв Роман
|
Краєзнавчо - туристичний (шк.).
|
16.
|
Сафонова Яна
|
Краєзнавчо - туристичний (шк.),
цікава інформатика (шк.)
|
17.
|
Шумейко Євгеній
|
Бокс (Барвінок), Краєзнавчо - туристичний
(шк.)
|
Розділ І
Основні виховні заходи
І семестр 2015 – 2016 н. р.
Вересень 2015 – Виховання
ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави
Девіз: «Від сім’ї до родини йде життя дитини»
КТС «Моя земля, мій
рідний край, моя ти Україно!»
№ з/п
|
Дата
|
Мета заходу
|
Форма проведення
|
Назва заходу
|
Відм. про
викон.
|
1.
|
01.09
|
Святковий початок навчального року.
|
Лінійка
|
Свято Першого дзвінка
|
|
2.
|
01.09
|
Виховання ціннісного ставлення до суспільства і держави, виховання
почуття патріотизму, моральних цінностей зростаючого громадянина України.
|
Урок
|
Наша Україна – ми твоя надія, ти -
моє майбутнє й заповітні мрії
|
|
3.
|
01. 09 -04. 09
|
Попередження травматизму та нещасних
випадків
|
Тиждень безпеки життєдіяльності
|
Життя - найвища цінність
|
|
4.
|
01. 09
|
Виховання ціннісного ставлення до себе та
оточуючих
|
Класні збори
|
Підсумки роботи за минулий рік. Розподіл
доручень.
|
|
5.
|
07.09-11.09
|
Попередження надзвичайних ситуацій та нещасних випадків
|
Тиждень пожежної безпеки
|
Вогонь - наш друг і ворог!
|
|
6.
|
07.09-01.10
|
Обстеження умов проживання і
виховання категорійних дітей.
|
Відвідування сімей. Бесіда.
|
Громадський огляд. Оформлення
соціального паспорту класу.
|
|
7.
|
07.09-
25.09
|
Виховання ціннісного ставлення до
природи
|
Акція (збір макулатури)
|
Збережемо ліс!
|
|
8.
|
08.09
|
Виховання ціннісного ставлення до себе та оточуючих
|
Бесіда, анкетування
|
Наш класний колектив, що б я хотів змінити? Зайнятість у гуртках,
секціях.
|
|
9.
|
10.09
|
Виховання ціннісного ставлення до себе
|
Спортивні змагання
|
День фізкультури і спорту
|
|
10.
|
11.09
|
Виховання ціннісного ставлення до природи
|
Трудовий десант
|
Чисте подвір’я
|
|
11.
|
14.09-
18.09
|
Попередження травматизму та нещасних
випадків
|
Тиждень безпеки руху
|
Твоя безпека на дорозі
|
|
12.
|
14.09.-18.09
|
Виховання ціннісного ставлення
особистості до суспільства, держави, до людей.
|
Акція
|
Тиждень миру
|
|
13.
|
15.09
|
Виховання ціннісного ставлення
особистості до суспільства, держави, до людей.
|
Бесіда з елементами тренінгу
|
21 вересня – Міжнародний День Миру
|
|
14.
|
21.09
|
Виховання ціннісного ставлення
особистості до суспільства, держави, до людей.
|
Конкурс. Малюнок на асфальті.
|
Дай щастя, Боже нашій Україні, пошли любов і мир віднині
|
|
15.
|
16.09
|
Єдиний день профілактики
правопорушень
|
Круглий стіл
|
Правила для учнів
|
|
16.
|
19.09
|
Виховання ціннісного ставлення
особистості до суспільства, держави, до людей. Розвиток творчих
здібностей учнів, почуття колективізму
|
КТС. Виставка композицій із природних матеріалів
|
Емблема миру
|
|
17
|
19.09
|
Розвиток творчих здібностей учнів, почуття колективізму
|
КТС. Конкурс.
|
Вишитий рушник
|
|
18.
|
22.09
|
Виховання ціннісного ставлення
особистості до суспільства, держави
|
Урок мужності
|
22.09 - День
партизанської слави.
|
|
19.
|
25.09
|
Виховання ціннісного ставлення до себе та оточуючих
|
Туристичні змагання
|
27 вересня – Всесвітній День туризму
|
|
20.
|
29.09
|
Виховання ціннісного ставлення до себе та оточуючих
|
Круглий стіл
|
Класні збори
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кожного понеділка -
старостат
Кожної п’ятниці –
генеральне прибирання класної кімнати
Кожної п’ятниці – робоча
лінійка
Трудовий десант «Чисте подвір’я» Початок акції «Найважливіша справа року»
Початок акції «Милосердя» Реалізація підпроектів Ліги старшокласників «Квіти
біля школи» та «Здоровим бути модно!» Збір макулатури.
Жовтень 2015 – Виховання ціннісного ставлення особистості до мистецтва
Девіз : «Не соромно не знати, а соромно не навчатися»
КТС «У людини все повинно бути прекрасним»
№ з/п
|
Дата
|
Мета заходу
|
Форма проведення
|
Назва заходу
|
Відм. про
викон.
|
1.
|
01.10-07.10
|
Виховання ціннісного ставлення до людей похилого віку
|
Акція ( до
Міжнародного дня людей похилого віку)
|
Милосердя. Добро починається з
тебе.
|
|
2
|
01.10
|
Виховання ціннісного ставлення до людей похилого віку
|
Вітальна листівка
|
Привітання вчителів-пенсіонерів із
професійним святом
|
|
3.
|
02.10
|
Виховання ціннісного ставлення до оточуючих
|
Святкова програма
|
Низький уклін тобі, Вчителю!
|
|
4.
|
02.10
|
Виховання ціннісного ставлення до сім’ї, до
родини
|
Конкурс віршів
|
Родина, родина – це зірка єдина
|
|
5.
|
05.10
|
Виховання ціннісного ставлення до сім’ї, до
родини
|
Конкурс презентацій
|
Сивина на скронях – мудрість у
очах
|
|
6.
|
06.10
|
Виховання ціннісного ставлення
особистості до природи, до мистецтва
|
Літературні читання
|
Осінь у творах мистецтва.
|
|
7.
|
12.10-16.10
|
Виховання ціннісного ставлення до держави,
духовності, громадянської позиції
|
Тиждень громадянського виховання
|
До Дня українського козацтва
|
|
8.
|
12.10
|
Виховання ціннісного ставлення до держави, до людей. Розвиток творчих здібностей учнів
|
КТС Вітальна листівка
|
День Захисника України
|
|
9
|
13.10
|
Виховання ціннісного ставлення до держави, до людей.
|
Урок мужності
|
День Захисника України
|
|
10.
|
20.10
|
Виховання ціннісного ставлення до держави, суспільства, історичного минулого
|
Урок мужності
|
71 річниця визволення України від
нацистських загарбників
|
|
11.
|
21.10
|
Єдиний день профілактики
правопорушень
|
Тренінг
|
Знаємо та реалізуємо свої права
|
|
12.
|
20.10
|
Організація роботи класного
колективу
|
Класні збори
|
Підсумки роботи класного
колективу за І чверть.
|
|
13.
|
23.10
|
Виховання ціннісного ставлення до природи
|
Акція
|
Чисте подвір’я
|
|
|
|
|
|
|
|
Реалізація
підпроектів «Добро починається з тебе», «Знаємо та реалізуємо свої права»,
«Народні та родинні традиції мого краю»
Заходи,
присвячені 71-й річниці Перемоги над
нацизмом у Європі
Листопад 2015 – Виховання
ціннісного ставлення особистості до себе та свого здоров‘я
Девіз : «Здоровому все здорово»
КТС «Здоров‘я всьому голова»
№ з/п
|
Дата
|
Мета заходу
|
Форма проведення
|
Назва заходу
|
Відм. про
викон.
|
1.
|
09.11
|
Виховання ціннісного ставлення до держави.
Розвиток творчих здібностей
|
Конкурс
ім. П.Яцика
|
Звучи, моя рідная мово! ( до Дня української писемності та
мови )
|
|
2.
|
03.11
|
Організація роботи класного
колективу
|
Класні збори
|
Планування роботи на ІІ чверть
|
|
3.
|
10.11
|
Виховання ціннісного ставлення до держави, суспільства, природи
|
Усний журнал
|
Історія землі Черкаської
|
|
4.
|
16.11- 20.11
|
Виховання ціннісного ставлення до себе, до здоров’я.
|
Тематичний тиждень
|
«Здоровим бути модно!»
|
|
5.
|
17.11
|
Виховання ціннісного ставлення до себе, до здоров’я.
|
Тренінг
|
Бережи здоров’я з молоду
|
|
6.
|
18.11
|
Єдиний день профілактики
правопорушень
|
Тренінг
|
Мої права та обов’язки
|
|
7.
|
24.11
|
Виховання ціннісного ставлення
до людей
|
Дискусія
|
Проблема насилля у сім’ї.
|
|
8.
|
25.11 – 10.12
|
Виховання ціннісного ставлення
до людей, до себе.
|
Міжнародна акція
КТС
|
«16 днів проти насильства».
«Світ проти насильства та війни».
|
|
9.
|
28.11
|
Виховання ціннісного ставлення
до людей.
|
Інформаційний вісник.
Свічка пам’яті.
|
День пам’яті жертв голодомору та політичних репресій.
|
|
10.
|
|
|
|
|
|
Реалізація підпроектів «Пишаюся тобою, рідний краю», «Мій
ідеал громадянина - патріота»
Грудень 2015 Морально-правове
виховання
Девіз : «Все добре переймай, а злого уникай»
КТС «Сумління – найкращий порадник»
№ з/п
|
Дата
|
Мета заходу
|
Форма проведення
|
Назва заходу
|
Відм. про
викон.
|
1.
|
01.12-
07.12
|
Виховання ціннісного ставлення до суспільства та держави
|
За окремим планом
|
Тиждень патріотичного виховання
|
|
2.
|
01.12
|
Виховання ціннісного ставлення до людей, почуття милосердя
|
Лекторій. Анкетування.
|
01.12 - Всесвітній день
порозуміння із ВІЛ-інфікованими / СНІД
|
|
3.
|
03.12
|
Виховання ціннісного ставлення до людей з
обмеженими можливостями
|
КТС
(благодійний ярмарок)
|
Добро починається з тебе ( до
Міжнародного дня інвалідів )
|
|
4.
|
04.12
|
Виховання ціннісного ставлення до суспільства, держави. Виховання
патріотизму
|
Свято
КТС
|
День збройних сил України.
|
|
5.
|
05.12
|
Виховання ціннісного ставлення до суспільства та держави
|
Інформаційний вісник
|
Міжнародний день волонтера
|
|
6.
|
08.12-12.12
|
Виховання ціннісного ставлення до
себе, до людей
|
Тиждень правових знань
|
Я і мої права.
Конвенція ООН про права дитини
|
|
7.
|
08.12
|
Виховання ціннісного ставлення до себе, до людей, до суспільства.
|
Тренінг.
|
10 грудня – День прав людини
|
|
8.
|
14.12
|
Виховання ціннісного ставлення до людей
|
Інформаційний вісник
|
День вшанування учасників ліквідації
наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.
|
|
9.
|
15.12
|
Виховання ціннісного ставлення до людей
|
Урок мужності
|
Ліквідатори ЧАЕС – герої нашого часу
|
|
10.
|
16.12
|
Єдиний день профілактики
правопорушень
|
Тренінг
|
Конвенція ООН про права дитини
|
|
11.
|
22.12
|
Організація роботи класного
колективу
|
Класні збори
|
Підсумки роботи за І семестр.
|
|
12.
|
24 – 28.12
|
Моральне, естетичне виховання
|
КТС
|
Підготовка та проведення Новорічних свят.
|
|
Реалізація підпроекту «Щоденник корисних справ»
Розділ І
Робота з батьківською громадськістю
Робота з батьківською
громадськістю
№ з/п
|
Дата
|
Мета заходу
|
Форма проведення
|
Назва заходу
|
Відм. про
викон.
|
1.
|
01.09
|
Святковий початок навчального
року
|
Лінійка.
Святковий урок.
|
Свято Першого дзвінка.
«Наша Україна – ми твоя надія, ти
- моє майбутнє й заповітні мрії»!
|
|
2.
|
04.09
|
Виховання ціннісного ставлення до книги
|
Зустріч із шкільним бібліотекарем
|
Книга - перший помічник школяра
|
|
3.
|
07.09-01.10
|
Громадський огляд умов проживання
та навчання категорійних дітей.
Складання актів обстежень.
|
Відвідування сімей категорійних дітей
|
Соціальний паспорт класу
|
|
4.
|
11.09
|
Охорона та збереження здоров'я,
профілактика захворювань
|
Зустріч із сестрою медичною школи
|
Бережи здоров'я змолоду.
Прививки.
|
|
5.
|
18.09
|
Обстеження умов проживання категорійних дітей
|
Відвідування сімей категорійних дітей
|
Складання актів обстежень
|
|
6.
|
19.09
|
Дотримання єдиних вимог до
учнів
|
Відвідування сім’ї. Бесіда.
|
Розмова з батьками Духовського А.
|
|
7.
|
18.09
|
Звіт про роботу класного
колективу за минулий н.р. та планування роботи на наступний рік
|
Круглий стіл.
|
Загальношкільні та класні батьківські збори.
Засідання батьківського комітету
|
|
8.
|
01.10
|
Організація роботи
батьківського комітету.
|
Привітання
|
Привітання учителів та вчителів -пенсіонерів з професійним святом.
|
|
9.
|
09.10
|
Покращення стану успішності.
|
Бесіда. Телефонна розмова.
|
Бесіда з батьками учнів, які
мають проблеми у навчанні.
|
|
10.
|
16.10
|
Покращення стану поведінки
окремих учнів.
|
Телефонна розмова. Бесіда.
|
Телефонна розмова з батьками учнів, що мають порушення поведінки.
|
|
11.
|
23.10
|
Попередження правопорушень
|
Бесіда з батьками учнів, схильних до правопорушень
|
Щоб уникнути біди
|
|
12.
|
13.11
|
Покращення стану успішності
учнів.
|
Бесіда батьків із учителями-предметниками.
Відвідування уроків батьками.
|
День відкритих дверей
|
|
13.
|
20.11
|
Надання методичної допомоги батькам
|
Відверта розмова
|
Поради Вам, батьки!
|
|
14.
|
27.11
|
Організація роботи
батьківського комітету
|
Круглий стіл
|
Засідання батьківського комітету з питань святкування Дня захисника
Вітчизни.
|
|
15.
|
11.12
|
Запобігання насильста та бездоглядності в сім'ї
|
Зустріч із соціальним педагогом школи
|
Насильство та
бездоглядність
|
|
16.
|
18.12
|
Підведення підсумків роботи за І семестр, організація свята Нового року.
|
Круглий стіл
|
Батьківські збори.
Засідання батьківського комітету
|
|
17.
|
25.12
|
Запобігання насильста та бездоглядності в сім'ї.
|
Зустріч із соціальним педагогом школи
|
Насильство та бездоглядність
|
|
Розділ І
Робота з техніки безпеки
та охорони життя і здоров’я
дітей
Робота з техніки безпеки та охорони життя і здоров'я дітей
№ з/п
|
Дата
|
Мета заходу
|
Форма проведення
|
Назва заходу
|
Відм. про
викон.
|
1.
|
01.09.
|
Ознайомлення з
правилами
безпеки життєдіяльності
|
Бесіда-інструктаж
|
Вступний та первинний інструктаж з ТБ
|
|
2.
|
01.09
|
Збереження життя та здоров’я дітей
|
Інструктаж
|
Позаплановий інструктаж з безпеки життєдіяльності
|
|
3.
|
01.09
|
Збереження життя та здоров’я дітей
|
Інструктаж
|
Первинний інструктаж про правила поводження з вибухонебезп.
предметами
|
|
4.
|
02.09
|
Збереження життя та здоров’я дітей
|
Конкурс малюнків
|
Безпека життєдіяльності
|
|
5.
|
03.09
|
Збереження життя та здоров’я дітей
|
Диктант
|
Бережи своє життя
|
|
6.
|
04.09
|
Збереження життя та здоров’я дітей
|
Інструктаж
|
Позаплановий інструктаж з правил безпеки життєдіяльності
|
|
7.
|
07.09
|
Ознайомлення з правилами пожежної безпеки
|
Інструктаж
|
Позаплановий інструктаж з правил пожежної безпеки
|
|
8.
|
08.09
|
Збереження життя та здоров’я дітей
|
Диктант
|
Правила пожежної безпеки
|
|
9.
|
09.09
|
Збереження життя та здоров’я дітей
|
Бесіда
|
Вогонь – друг чи ворог
|
|
10.
|
10.09
|
Запобігання травматизму.
|
Бесіда
|
Правила поведінки під час спортивних змагань.
|
|
11.
|
10.09
|
Виховання ціннісного ставлення до свого здоров'я
|
Змагання
|
Здоровим бути модно!
|
|
12.
|
10.09
|
Збереження життя та здоров’я дітей
|
Конкурс малюнків
|
Пожежна безпека
|
|
13.
|
11.09
|
Збереження життя та здоров’я дітей
|
Інструктаж
|
Позаплановий інструктаж з правил пожежної безпеки
|
|
13
|
11.09
|
Збереження життя і здоров’я дітей, запобігання травматизму і нещасних
випадків.
|
Бесіда
|
ТБ під час прибирання шкільної території.
|
|
14.
|
14.09
|
Збереження життя та здоров’я дітей
|
Інструктаж
|
Позаплановий інструктаж з безпеки руху
|
|
15.
|
15.09
|
Збереження життя і здоров’я дітей, запобігання травматизму і нещасних
випадків.
|
Диктант
|
Щоб уникнути біди
|
|
16.
|
16.09
|
Збереження життя і здоров’я дітей, запобігання травматизму і нещасних
випадків.
|
Конкурс малюнків
|
Безпека на дорозі
|
|
17.
|
17.09
|
Збереження життя і здоров’я дітей, запобігання травматизму і нещасних
випадків.
|
Вікторина
|
Життя – найбільша цінність
|
|
18.
|
18.09
|
Збереження життя та здоров’я дітей
|
Інструктаж
|
Позаплановий інструктаж з безпеки життєдіяльності
|
|
19.
|
18.09
|
Збереження здоров’я дітей
|
Лекція
|
Обережно! Гриби.
|
|
20.
|
25.09
|
Збереження життя і здоров’я дітей, запобігання травматизму і нещасних
випадків.
|
Бесіда
|
ТБ під час туристичних змагань
|
|
21.
|
30.09
|
Збереження життя і здоров’я
дітей, запобігання нещасних випадків.
|
Бесіда
|
Виявлення, запобігання терористичних проявів
|
|
22.
|
09.10
|
Збереження здоров’я дітей
|
Лекція сестри медичної
|
Профілактика інфекційних захворювань.
|
|
23.
|
23.10
|
Попередження травматизму та нещасних випадків під час осінніх канікул
|
Бесіда - інструктаж
|
Первинний інструктаж з ТБ на осінні канікули.
ТБ під час прибирання шкільної
території.
|
|
24.
|
09.11
|
Збереження життя і здоров’я
дітей, запобігання травматизму і нещасних випадків.
|
Бесіда. Інструктаж.
|
Первинний інструктаж з ТБ на ІІ
чверть.
|
|
25.
|
10.11
|
Збереження здоров’я дітей
|
Тренінг
|
Складові здоров’я
|
|
26.
|
17.11
|
Формування навичок: здорового способу життя та особистої гігієни
|
Вікторина
|
Абетка здорового способу життя
|
|
27.
|
24.11-09.12
|
Виховання ціннісного ставлення до суспільства, до себе.
|
Міжнародна акція
|
16 днів проти насильства
|
|
28.
|
24.11
|
Виховання ціннісного ставлення до власного життя та життя оточуючих,
запобігання суїцидальним випадкам
|
Лекція
|
Життя – найбільша цінність.
|
|
29.
|
01.12
|
Виховання ціннісного ставлення до людей, почуття милосердя
|
День порозуміння
|
01. 12 -
Всесвітній день порозуміння із ВІЛ-інфікованими / СНІД
|
|
30.
|
08.12
|
Виховання ціннісного ставлення до
себе та оточуючих
|
Круглий стіл
|
Шкідливі звички
|
|
31.
|
15.12
|
Запобігання нещасних випадків, збереження життя та здоров’я дітей.
|
Бесіда. Анкетування.
|
Пожежна безпека в школі та вдома.
|
|
32.
|
22.12
|
Ознайомлення з правилами поведінки під час проведення новорічних свят, запобігання нещасних випадків
|
Бесіда-інструктаж
|
Петарди - це небезпечно!
|
|
33.
|
23.12
|
Запобігання травматизму.
|
Бесіда
|
Обережно! Зимова дорога, лід,
бурульки. Правила поведінки на льоду.
|
|
34.
|
25.12
|
Збереження життя і здоров’я
дітей, запобігання травматизму і нещасних випадків.
|
Бесіда. Інструктаж.
|
Первинний інструктаж з ТБ на час зимових
канікул.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар